Veel gestelde vragen

Bij betaling met PayPal of iDeal ontvangt u de bestelde licentie meestal binnen 24 uur in uw mailbox. Bij betaling met “overboeking” ontvangt u de licentie nadat wij de betaling hebben ontvangen, dit kan enkele dagen duren.
Na ontvangst van uw betaling kan het tot 24 uur duren voor uw bestelling wordt geleverd. Heeft u na 24 uur uw bestelling nog niet ontvangen? Controleer dan uw “spam” box of neem even contact met ons op.
Bestelde licenties worden digitaal geleverd en worden speciaal voor u gegenereerd, wij kunnen deze licenties daarom (na levering) helaas niet terug nemen.
Mocht u de bestelling willen annuleren is het van belang dat u ons zo snel mogelijk na bestelling hiervan op de hoogte stelt, dit kan het beste via een email. Voor het annuleren van uw bestelling kunt u ons bereiken via info@wappsolutions.net. Heeft u al betaald? Dan ontvangt u het betaalde bedrag volledig terug binnen 14 dagen.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wappsolutions.net. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.